Bu ay kilo alımı çok az oldu. Ek gıdayı neredeyse hiç kabul etmiyor, ağzına geleni çıkarıyor. Doktor sütümün yetmeyebileceğini söyleyip formül mamaya geçmemizi önerdi. İlk defa Avent biberonla mama deniyoruz ama almıyor. Bu durumda nasıl ilerlediniz, öneriniz var mı? Lütfen yardımcı okun daha 6 aylık b