Aysunaysunaysun 10 gün önce spiral takıldı çok ağrılı ve zor takılmıştı zaten dün çok kanama başladı bugün hastaneye geldim spiral yerinden çıkmış rahim bolgesini de geçmiş şu an batın içinde ve yatisim yapıldı ameliyat olacağım ağlamaktan helak oldum bana dua eder misiniz korkuyorum iki tane bebeğimi bırakıp geldim çok kötüyüm moralim sıfır
egelibiranne Aysunaysunaysun rabbim yardımcınız olsun. Kolaylıkla bitsin ve hemen toparlanın inşallah 🤲🏻 Bu kadınların çektiği nedir gerçekten.. sezaryen gibi yapılacaksa bağlat kız Küçük çocuğun ne kadarlık
Papatya-eylul88 Aysunaysunaysun ay cok uzuldum.öyledemi oluyormuş ya.korkmayin merak etmeyin.alinca gecer jnsallah
Aysunaysunaysun egelibiranne yok kapalı ameliyat mis sorma çok pişmanım keşke baglatsaydim sezeryan olduğumda ama düşünemedim işte
Aysunaysunaysun perla_ canım yok karnımdan delikler açtılar öyle yaptılar valla kaç gündür ömrümden ömür gitti ya
Aysunaysunaysun Papatya-eylul88 gerçekten ne kadar tuhaf demi bu ihtimalin olduğunu bilsem asla taktirmazdim ama işte olan oldu.
Aysunaysunaysun Miraay_123 çok çok tesekkur ederim ya taburcu oldum evdeyim çok şükür bı şekilde geçti gitti sırada iyileşmek var insallah
Kuzularinanasi Aysunaysunaysun ayy ne kotu bisey ya.bundan sonra bi zahmet esiniz korunsun artik.nedir bu kadinlarin cektigi cile.
Aysunaysunaysun Kuzularinanasi eşim zaten korunuyor canım iki tane oğlum var sezeryanlarim dehşet zor geçti ikiside öyle o yüzden tekrar gebelik yaşamak doğum yapmak öyle korkuttu ki dedik iki aşamalı korunayim ama ameliyattan korkarken ameliyat olmuş oldum. Bunda da vardır bir hayır eğer o gün gitmeseydin bagirsaklarima gelmek uzereymis ameliyattan çıktığımda doktor öyle söyledi çok şükür en azından öyle bişey yasamadim
ayazs_mom Çok çok geçmiş olsun çok nadir olacak birşey başınıza gelmiş çok üzüldüm Allah beterinden korusun, bende taktıralı 4 ay oldu hiç kontrole gitmedim 2 gün sonraya randevu aldım hemen gidip kontrol ettireceğim
Aysunaysunaysun ayazs_mom iyi yapmışsınız gidin mutlaka bı yakinimdan da sonradan duydum o da yıllarca farkedilmemis bagirsaktaymis sonra ameliyata almışlar ameliyatta bulamamışlar şu an hala karnında şaka gibi . Şu ihtimali bile duysam asla taktirmazdim ama bilmiyordum işte.
mabellaa Aysunaysunaysun çok geçmiş olsun postu yeni gördüm çok şaşırdım ilk defa böyle bir vaka duydum acaba size bunu takarken doktor hatası ihmal gibi bir durum mu var bunu da araştırdınız mı bilmiyorum ama gerekirse dava da ederdim ben olsam
Aysunaysunaysun mabellaa canım olabiliyormus hastanede öyle dediler haftada ortalama 2 kez bu nedenle ameliyat ediyoruz dediler tabi doktor da etken olabilir bünye de etken olabilir tam bilemedim