Niyesordunbucevabi kedili1anne ben emziriyorum implant yaptırıyorum sorun olmaz diyor doktorum ameliyat sonrası iki saat sonra emzirdim
mutlusonsuzz kedili1anne 1 aylık oğlum var bende emziriyorum ve diş çekimi yaptırdım 4 gün önce.Normal lokal anestezi uyguladı emzirdigimi söylemiştim ilk sütünü sağ 3 saat sonra emzirebilirsin demişti 1 öğün mama vermiştim sadece bı proplem olmaz merak etme
djxjxnxbx Evet emzirirken ben yaptırdım oluyor doktoruma emzirdiğimi söyleyince farklı bir uyuşturucu igne yapmıştı dişime normalden farklı bir madde içeriyor demişti sizinde aklınızda bulunsun doktorunuza belirtin emzirdiğinizi.
princessmom_ kedili1anne ona göre ilaç veriyorlar geçmez canım tek yaptıran sen değilsin ki herkes yaptırıyor yanii ona göre daha düşük doz uygun olanı veriyorlar korkma birşey olmaz
yettida Niyesordunbucevabi merhaba bende emziriyorum 3 dişim implant yapılacak İnşallah sizinki nasıl geçti emzirebildini mi kaç saat sonra emzirebiliriz acaba birde ben otelde kalacağım bunun için süt sağım makinesi getirmem lazım mıdır acaba
Niyesordunbucevabi yettida merhaba benim 4 tane implant takıldı şuan iyileşme sürecinde. Çok rahat geçirdim öyle dayanılmayacak ağrım olmadı. Anestezi den 2 saat sonra emzirebilirsin demişti doktorum sağım vs yapmadım direk emzirdim sorun olmadı şükür. Bi hafta boyuncads antibiyotik kullandım.