Selam herkese oğlum 18aylik olacak neredeyse yurumuyo küçük arabalara binip onu ayagiyla surebiliyo tutunarak kaç aydır guzl yuruyo tirmaniyo aktivitesi iyi sadece yurumuyo doktora götürdüm cevremdekiler geç olabilir yürür merk etme diyo sizin nasl böyle olup yuruyen varmı kötü bişey olmaz dimi ya