arzudefne22 Kızlar merhaba 1 yaşında kızım dün ateşlendi ateşi gece boyu düşmedi bugün sabah hastaneye götürdük aşırı huysuzluğuda vardı boğazında enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi eve geldik ateşi yine 38.6 38.5 düşmedi ateş düşürücüyle ve ateşi olmasına rağmen elleri özellikle ayakları buz gibi bunu soracaktık doktora unuttuk sebebi ne olabilir
Denizanasi92 arzudefne22 oğlumun da ayakları soğurdu yüksek ateşte. Normal bir durum. Boğaz enfeksiyonu da dirençli ateş yapar 2-3 gün sürebilir
deniz255 arzudefne22 eller ayaklar buzsa ateşi daha da çıkacak demektir. Antibiyotik etkisini 2-3. Günde gösterir. Hangi ateş düşürücüyü kullanıyorsunuz
brc111 arzudefne22 bebeğiniz nasıl oldu acaba 1 yaşında oğlum da boğaz enfeksiyonu çıktı sürekli ateşi yükseliyor dün 40 I gördük. Antibiyotiğe dün gece başladık bugün ateşlenme devam etti 39.5 gördük. Birde aşırı salyası akıyor ve öksürüyor hışırtılı sesler geliyor.
ibr24 arzudefne22 fitil alın eczaneden yüksek ateşler anca onunla düşüyor benimde oğlumun soğur vücut ısıyı dengelemeye çalışınca olurmuş birde sıvı iyot iyi geliyor diyorlar onu da kullanabilir siniz
arzudefne22 Denizanasi92 evet sanırım dirençli bir ateş çünkü ateş düşürücü 2 saat sonra etkisini yitiriyor
Retzja Vücut ateş sırasında ısıyı vücudun içine, merkezine depolar. Bu yüzden el ayak soğur, damarlar daralır.
deniz255 arzudefne22 yok ateş düşürücü olarak dolven calpolden daha etkili hangisini kullanıyorsunuz gibisinden sormuştum
aylaprenses arzudefne22 ayaklarına limonlu suya batırılmış olan çoraplarını giydirip deneyin bizde etkili olmuştu
derya_guzeee Bnm ogkumda çok ateşlenirdi boğaz enfeksiyonundan tabi hep antibiyotik kullanırdım dut kurusu veriyrm antibiyotikten çok çok iyi
masall92 brc111 ateş düşürücü veriyor musunuz acaba? Antibiyotik etki etmeye başlayınca insalllah ateş direnci kırılıyor birde hışır hışır ses göğsünden mi geliyor? Hava makinanız var mı?
brc111 masall92 ateş dusurucu veriyorum 4 saatte bir ama 3. Saat dolunca ateşi yükselmeye başlıyor. Acı içinde yavrum hiç hali yok yemiyor içmiyor. Hışırtılı ses bogazindan mi gelmiyor göğsünden mi anlamadım
pimpiriklianne43 brc111 nasılsın oldu bebeginiz oğlumda aynı ateş düşürücü 3 saat donra yine atesleniyo
brc111 pimpiriklianne43 fitil kullandık ve antibiyotik etki etmeye başladı galiba ateşimiz düştü çok şükür. Ama nefesinden ufuruk gibi sesler geliyor şuanda.
orkideSeverim arzudefne22 merhaba çocuğunuz nasıl oldu nler kullanınca düzeldi 3 yaş aynı durumdayız eller ayaklar buz geri kalan yerlerde ateş var iki gündür böyle