Elif34nur yemeyen çocuk yemez. Tecrübeyle sabit :) 6 yaşında benimki. Doğduğundan beri iştahsızdır. 3 yaş civarı iştahı artıp tekrar düşmüştü. Bir de 4 bucuk yaşında iştahlıydı. 5 yaşı geçti, eskiye döndü :)) ara ara açılıyor yani. Ne yiyorsa onu ver. Makarnayı kemik suyuyla haşlayıp verirdim. Bi ara sırf makarna yerdi. Şimdi de tost ve pankek :) Yabancılarla yedir. Sokakta parkta komşuda vs. İşe yarıyor.