elfblm 8 gün sürdü kanamam benimki ondan sonra ara ara lekelenme şeklinde oldu sonra kahrevengi kanamaya döndü şimdi dogum yapalı 34 gün oldu emziriyorum hep ve adet oluyorum sanırsam bugünde 5. Gunumdeyim ve 5 gündür kırmızı bordo gibi adet gibi yani hatta adettende bı tık daha fazla var sanki kanamam 40 çıkmadan adet olmak normal mi aceba emzirmek adet olmayı geciktirir diye duymuştum ben. Bu 2. Çocugum aslında aradan 4 sene geçince onda nasıl olmuştu unutmuşum 🤭🌸