mom97X benim burnumun üzerinde aşırı gözenek problemi vardı. Yani elimi bile sürdüğümde pütür pütür bir his.
Uzun süre purestin ürünlerini kullandım. İyiydi ama vaovvv değildi.
Onlar bitince ordinary kullandım. Niancimide serumunu kullanıyorum.
Bir de göz altına caffein serumunu aldım. Göz altı morluklarına düzenli kullanınca ciddi etkisi var.
Niancimide de pureste göre çok daha etkili.
Bir de ben yüz temizliğini elimle sabunlar gibi jelle yıkardım ama şimdi fırça aldım. İkisi birlikte çok etkili oldu. Burnumun üzerinde gözenekler ciddi şekilde azaldı.
(Glycolic asid tonik de kullanıyorum)