Beren2323 Evde yaptığınız tatlıyı dolaba bırakıyor musunuz kremalı pasta filan dolapta bi kaç gün tazeliğini koruyor ama şerbetli tatlı hemen bitmez dışarda mı kalsa dolaba mı
beybitolat Beren2323 ben genelde fırında bırakıyorum havalar soğuk zaten. Dolapta şerbeti kuruyor gibi geliyor bana çünkü
merveomerfurkan Beren2323 fırında bırakıyorum bende dolapta şerbetli tatlının tadıda değişiyor şerbetide kuruyor
mamacitaa_ Beren2323 ama Çok uzun süreli koymadim 2 günde bitiyor bizde tatlı :) Cuma günü revani yaptım akşamına misafir filan geldi yedik ctesi öğlene kadar o kalan tepsinin yarısını da yediler kalmadi
girlmomm Beren2323 şerbetli tatlıyı dolapta bozuyor şekerleniyor hava soğuk zaten balkonda saklayın ben öyle yapıyorum
nadidelifora Beren2323 fırının içine koyuyorum. Kalburabastı şekerpare falan yaparım genelde. Şerbet donuyor dolapta. Sevmiyoruz öyle olunca.