cahillesohbetikestim_ -SweetPanda- https://www.decathlon.com.tr/p/cocuk-kayak-tulumu-1-5-yas-kahverengi-turuncu-500-toddler/_/R-p-353082?mc=8942377&c=MAV%C4%B0 ama bayğı kalın olur bu kar tulumu çünkü
sureklisifreunutanokiz -SweetPanda- decathlon wedze tulumlar. Bolu’da yaşıyorum 3 yıldır aynı tulumu kullaniyorum sıcacık tutuyor ve su gecirmiyor.
coldplayy -SweetPanda- Bizde Uludağ’ a gitmiyoruz; fakat parka götürdüğümüz zaman 1 saat üşümeden oynayabilmesi için iyi oluyor. Naçizane tavsiyede bulunmak istedim. Sevgiler🌻