kaygiliannee canım sütünün yettiğinden emin olman lazım önce. Gerçi mama takviyesi yapmışsın, iyi yapmışsın. Özellikle uykıdan uyandığında emzirmeye çalış. Gaz için daha erken aslında ama belli de olmaz. Gazı genelde 2-3 haftalık başlar diyor doktorlar. Bir de uyku penceresini kaçırırsan, yani çok çok uzun uyanık kalırsa bebek için o da stres yaratıyor. İlk haftalarda uzun uykular olabilir ama doktor max 3 saatte bi şekilde uyandırmayı söylüyor. Bu günler geçecek, stres yapma,senin stresini hisseder yavrun. Sakin ol, Allah o bebeği sana verdiyse senin çok iyi bakacağını bildiğinden vermiştir. Endişelenme, ağlarken meme teklif etme. Önce sakinliştir sonra beslemeye çalış