kızım 28 aylık oldu son 2 aydır karnım ağrıyor diyor peşine kakasını yapıyor. ama öyle kıvrandırıcı bir ağrı değil anlık kaka yapacağı zaman karnım ağrıyor diyor kakasını yapıyor. acaba biz büyüklerinde tuvaleti gelince karnı ağrır gibi olurya onundamı öyle oluyor. yani öyle devam eden geçmeyen bi karın ağrısı yok tuvaleti yapcağı zaman hafif oluyor