metemom_ bende kestim 1 ayı geçti ama benim sütüm azdı zaten kesince hemen ada çayı içmeye başladım, ilk 2 gün ağrım oldu ama tam sağmadım elimde hafif sıkıp biraz sütü azalttım tam sağınca süt üremeye devam ediyormuş ve kesilmiyormuş, bir bezi ıslatıp buzluğa koydum soğuyunca göğsüme koydum sürekli bir de lahana yaprağını dolaba koyup onuda koydum, soğuktan süt çekiliyormuş burada öyle okumuştum o yüzden sürekli bez ve lahana koydum çok şükür pek bi ağrım olmadı çabuk kesildi