aselliyam23 En son ilkokulda 3 de falan “askerî ücret” diye sanıyordum ve askerlerin aldığı maaş olduğunu düşünüyordum.
O askerî değil, asgari.
“Geçiniyorum” diyen, kendini kandırır ya da geçinmeyi sadece “karnım doysun da ne olursa olsun” sanır.
Oysa geçinmek; giyinme, barınma, eğitim, sağlık, gezi, tatil ve diğer tüm ihtiyaçları kapsar.