Ne biçim bi dönem bu vallahi bıktım ya bi çocuk bu kadar huy değiştiremez ya herşeye ağlayamaz bağıramaz kafayı yicem ben iş yerinde bu kadar yorulmuyorum 2 günü zehir etti gece 12 makarna diye ağlar mı bi insan saat 1 uyumicam araba oynicam diye ağlıyor şimdi aynı uyumuyor ya 2. Çocuğu yapmama nedenim şu an hatta aklımın ucundan bile geçirmek istemiyorum sizde aynı mısınız nasıl geçiyor 3 yaş