derinidil 9 aylık iken dediğiniz gibi idi oğlumda, nadiren canı isterse alkış yap dediğimde yapardı. Mesela gel pisi pisi yap desem asla yapmıyordu ama yolda kedi görünce yapıyordu. 12-13 ayda başladı bu komutları almaya. Şimdi 16 aylık bazı şeyleri asla yapmıyor canı istemezse, benimle iken yaptığı bir tavşan taklidi var mesela, oğlum tavşan ol dediğimde evde benimle iken yapıyor her dediğimde ama babasının yanında asla yapmadı mesela 😂 Ben uyduruyorum gibi oluyor