xsv Kızlar doğum yapalı 36 gün oldu 20 gün kanamam oldu bitti on gün önce sarı akıntıya dönmüştü bitti gibiydi dünden beri kırmızı kanamam var ve belim karnım ağrıyor Regl ağrısı gibi normal mi ?
mutlusonsuzz xsv doğum yapalı 34 gün oldu benimde 5 gündür adet gibiyim bende adetten bı tık daha fazla kanamam var hatta adetmi lohusa kanamasimi bilemedim ama emziriyorum da bu arada
gokkus7 xsv normal doğum mu yaptınız bende de aynısı oldu doktoruma sordum 6 ay ara ara kanaman olabilir normal dedi
xsv mutlusonsuzz bende emziriyorum benim akıntım sarıya dönmüştü bitmişti sonra kanamam başladı sizinde öyle miydi
mutlusonsuzz xsv aynen hatta normal afedersin yumurta akı gibi sarımsı renkteydi ortalarda öyle devam etti ara ara sonra kanama oldu işte benimde
mervekzr Benimde bugün 17 gün oldu doğum yapalı zaten çok az pembe renkli oluyordu ve bugün hiç renk gelmedi normal bir durum mu bilemedim 2. Sezeryan doğumum bu. İlkinde de az az. Kanama oluyordu ama daha uzun sürmüştü