Bebeğim 4.ayına yeni girdi bir kaç gündür emmek istemiyor sadece uykuluyken ezmiyorum oda 4,5 ,6 dkyı geçiyor bu durumu yaşayan var mı her emzirme seansı ağlamaktan yoruldum emzirmekten vazgeçip Biberon mı versem diye düşünüyorum sizler neler yaptınız yardımcınolursanız çok mutlu olurum