nnoktaa benim annem tam tersi soyundururdu beni hatta bunu bildiğim icin ateslendigimi belli etmezdim cok usurdum hatta hic acıması yoktu buz gibi suya sokardı tabi bu çok yanlışmış ılık olmasi lazimmis. Esimde oyle ogrenmis annesinden ateşim olduğunu farkettigi an soyundurur beni. En son oglum ateşliyken ise yarayanlari soyleyim eklem yerlerine ilik ıslatılmış havlu, ustunu ince tutmak, hareket etmesini engelleyip dinlenmesini sağlamak ve ateş durumuna gore 4 saat veya 6 saatte bir ilaç vermek ama ateşi olmazsa ilacı kes demisti doktor. Bir de ılık duş bence en iyi gelen sey cok gecmis olsun. Sirkeli su filanda yapardı annem ama simdi asla onermiyorlar