Merhaba kızlar, biz şu an 2 ay 21 günlüğüz ve kolik belirtilerimiz kırkı çıkmadan biraz kendini göstermişti fakat kırkından sonra tam coştu diyebilirim ve biz en az 10 saat, en çok ve yeni rekoru olan 19 saat uyumadık. Ne kendisi uyuyor ne de bizi uyutuyor çünkü bağırarak katılma nöbetleri geçirerek ağlıyor, uykusuzluktan gözleri kapanıyor ama yine de direniyor, gaz sancıları zaten en etkilisi gaz damlasını da kullanıyoruz, ağladığında kolay kolay sakinleşmiyor, atak haftasında da meme reddi yapıyor, kiraz çekirdeği kemeri, patiği ne ararsanız var her türlü masajı ve tekniği de deniyoruz ama maalesef olmuyor çünkü bu bir hastalık değil, bir süreç. Normalde hayatımda kıyas en nefret ettiğim şeydir fakat başka bebekleri görünce bin maşAllah diyor ve benim kızım niye böyle diye sorguladığım çok oldu ama asla isyan etmeyelim çünkü evlatlarımız hamdolsun ki sağlıklı ve önemli olan da bu. Bazı kendini bilmezler, anne olmasına rağmen ben dışarıda emzirirken ve benim kızım ağlarken sırf kendi çocuğu birazcık korktuğu için “ bu ne böyle yeter artık biz çıkalım odadan” diyenler yüzünden dışarı çıkasım gelmiyor ve çok ağlıyordum ama çok şükür ki azalmaya başladı. Çevremde bebeği kolik olup geçirmiş insanlar zaten bir anda değil de, azalarak geçeceğini söylemişti ki çok şükür dediğim gibi azalmaya başladı. Durumlar böyle kızlar. Rabbim bütüüün annelerin yardımcısı olsun aynı zamanda bizlerin de. Kendime de hep söylediğim gibi bugünler de geçecek.. Biraz daha sabır. Rabbim evlatlarımızı sağlıklı, mutlu, huzurlu ve kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin, hepimizin evladı iyi olsun 🤲🏻🤍✨