nisa0233 zorlama annesi biraz ara verebilirsin o aylarda bazen sadece mama içtiği günler çoktu, bir şey yemediği.. ki 9 aya kadar böyle günler de çok yaşadık. Zaten hala ana gıdası mama veya anne sütü olduğu için tedirgin olma. Alışma evresinde yesin yesin diye ısrar edersen de geri tepebilir. İştahı yerindeyse iyi besleniyorsa anne sütü ya da mamayla sorun etme yani. Bi ara verip tekrar teklif edebilirsin sevdiği şeylerle başlayarak 💕