mavigibibakti Süpürge sesi olmadan uyumayı birakın memeyi bile tutmuyor bazen dua falan açiyorum ama genelde direniyor son çareyi bunda buluyorum zararı varmıdır acaba 😕
cakallllll mavigibibakti zararı var mıdır bilmiyorum ama ben 26 yaşındayım hâlâ süpürge sesiyle uyumayı çok seviyorum 😅😅 bence yoktur ya kaç aylık
ozgmom mavigibibakti Ben 8 aylık olana kadar uyku melodisi ile uyuttum. Onsuzda uyuyordu ama binamız okadar sesli ki sesleri duymasın diye mecbur kalıyordum. Hafif bir fonda bir zararı olacağını düşünmüyorum 🌸
handan36 mavigibibakti beyaz gürültü olduğu için zararı yok ama aşırı sesini açmayın telefonda alıyorsanız ses ayarının orta değil altında olmalı bizde çok kullandık