İyi pazarlar herkese (bana çok da iyi olmadı ama neyse) 😔 Bel fıtığı başlangıcı vardı bende ama idare ediyordum. Şu iki üç gündür inanılmaz bel ağrım var. Eğilip kalkarken canım çıkıyor, 1 yaş bebesi de sürekli kucakta olmak istiyor şu sıralar. Ağrı kesici alamıyorum, alabilsem de bonibon gibi geliyor kas ağrısına etkisi olmuyor hiç. Araştırdım kas gevşetici ilaçlar anne sütüne geçiyormuş, geçmeyen Lysthenon adlı bir iğne/ ilaç varmış ama prospektüsünde emziren annelere önerilmiyor yazıyor. 🙃 Emzirirken kas gevşetici iğne yaptıran var mı aranızda acaba? Sıcak- soğuk kompres, dinlenme vs. hiç etki etmedi.