ayseorhann Fy38 Merhaba, eczaneden temin edip devlet hastanesinde taktırdım. taktıralı 10 gün oluyor şuana kadar bi problem yaşamadım. İşlemde çok kolaydı 5 dakika sürüyor ağrım sızım olmadı tabi bu biraz kişiden kişiye değişiyormuş.
melekleriminannesi ayseorhann merhaba ücret ne kadar ödediniz ve garantliği hakkında bilgi verdiler mi ve ne kadar süre sonra yenileme vs. Bişey yapılıyor mu
melekleriminannesi ayseorhann teşekkür ederim cevap için çok özel olabilir biliyorum ama ekstra korunma yapıyor musunuz ilişkide yanıtlamaya bilirsiniz 🙏🏻
ayseorhann melekleriminannesi ilk iki hafta ekstra koruma gerekiyor. Daha sonrası için bir şey yapmamıza gerek yok zaten en güvenilir yöntem olarak biliniyor 🫶
melisatasceken Taktıralı 3 ay oldu 1 kere adet oldum 2 hafta sürdü leke şeklinde 1,5 aydır da adet olmadım adet düzensizliği yaptığını söyledi doktorum 3-6 ay vücut alışana kadar sonra düzeliyor demişti
Fy38 melisatasceken kişiye göre değişiyor galiba yan etkileri memnun kalırsın inş 🌸 bende taktırmayı düşünüyorum en mantıklısı bu geldi bana
melisatasceken Fy38 diğer yöntemlere göre en garanti bu olduğu söyleniyor eczaden alıp 5000₺ kadın doğum uzmanına gidiyosunuz 2 dakikalık bir işlem yan etki olarak en yaygın adet düzensizliğiymiş Taktırmadan önce adetken gitmeniz öneriliyor adet bittikten sonra hemen koruma sağlıyormuş ama adetinize daha varsa koruması için adet olup adetinizin bitmesini bekliyosunuz doktorum öyle söylemişti
gulysf papatya05 devlet hastanesi taktırıyor da bilmiyorum ücretli mi değil mi ben de taktırmayı düşünüyorum