kubrasahii konuşmuyor otizm diye bir şey yok nerden çıkardınız? Belki sizin ekran maruziyeti olabilir. Çok ekran verilince oluyor.
Benim oğlum şuan 29 buçuk aylık. 24. Ayda psikiyatriye yönlendirdiler. Ama sadece konuşma için. 9. Aydan beri oyun grubuna gidiyordu. Ekstra spora vs gidip sürekli akranlarıyla buluşturuyordum ama konuşma yoktu. 28. Aya doğru 2li cümleye yeni başladı.Temel şeyler ama baba gel anne git gibi.
Gelişim testi yapıldı mı?
Şuan okula yazdırdık. Baya arttı konuşması ama 3lü yok hala. Türkçe İngilizce karışık söylüyor çoğu şeyi. Sorunca sayı renk şekil biliyor. Ama söylemiyor. Normalde de baya sosyal bir çocuktu oğlum. Okul etkisi daha iyi oldu bence.
Ergoterapi deneyebilirsiniz belki