Bebeğim doğduğundan beri 7-8 arası uykuya geçer geceleri kalkıp mamasını yiyip hemen uyurdu diş döneminde bile bu kadar zorlanmadım şimdi uykuya düşman oldu resmen uyutmak zor gece 2-3 arası uyanıyor sabah olmuş gibi sırayla ben eşim uyutmaya çalışıyoruz 1-2 saat uyumuyor direniyor. Bu aysa bir uyku gerilemesi de yok siye biliyorum daha 7 ay 5 günlüğüz. 8. Ay atağı olduğunu düşünmüyorum ayrılık kaygısı felan yok kızlar niye böyle oluyor çok yoruldum sİzde nasıl