Domino Merhaba kızlar günaydın. 3.5 yaşında oğlum akşam birden birr bacağım ağrıyor diye ağlamaya başladı. Hiç birsey yoktu bacağında. Diz kapağı ile bilek ortası arka tarafı. Bakıyorum hiç birsey yok. Ama sabaha kadar uyumadı doğru düzgün. Acile götüreceğim ama neden olabilir. Cook zayıf da bir çocuk niye böyle oldu acaba 😪
birerkekbirkizannesii Domino canım gecen yıgenım de ağlıyordu bacağım ağrıyor dıye, doktor buyume ağrısı dedı normalmıs 3-7 yaş arası çocuklarda sık oluyormus
melekveemir Domino biz de yıllarca çektik bu ağrıyı bisürü doktora gittik ama çaresi yok. Büyüme ağrısı büyük ihtimalle. D vitamini kullanıyoruz sürekli o kadar. Masaj yapıyorum çok ağrısı olursa
Domino birerkekbirkizannesii şimdi de geçti diyor uyudu kaldı. Allah razı olsun vallahi içim rahatladı. Çünkü düşmedi birsey gözükmüyor. Morarma,şişme,kızarma da yok. Sabaha kadar uyumadı. Şimdi uyudu 😪
minnakpopus Domino geçmeyen ağrı olursa mutlaka getir demişti doktorumuz ama ağrıyo ve geçiyor normal oynamaya devam ediyorsa korkma büyüme ağrısı demişti
Domino minnakpopus evet ağrıyor sonra geçiyor normal oynamaya gidip gelmeye devam ediyor. Kızarma,şişme,morarma yok. Şimdi de geçti dedi uyudu
Domino KLORAK Allah razı olsun içim rahatladı. Şişme,kızarma,morarma yok. Geçti dedi uyudu. İlk defa başımıza geliyor diğer çocuklarımda yaşamadım çünkü. Her çocuk bir tecrübe kazandırıyor gerçekten 😁 masaj yaptım geçti dedi uyudu
merillin Benim oğlumda ağlardı dr a da götürdük film çektiler büyüme ağrısı ve de scooter sürüyordu çok sonradan anladık ne zaman onu sürse ağrıyordu. Baskı uyguladığı ayağı sizlerinde aklında olsun bundan da olabiliyor yani
Domino merillin evet herkes öyle yazmış. İlk defa yaşıyoruz böyle birsey ne yapcam şaşırdım. Masaj yaptım geçti dedi uyudu.
Domino Alpaslaninannesii bir kaç gün söyledi sonra geçti dünden beri yine söylüyor. Doktor randevumuz perşembe soylicem. Vitamin falan yazmıştı geçen hafta kullanıyoruz ve kan aldı vitamin değerlerine bakacak perşembe sonuç gostericem