Papatya5801 benimde doğumdan sonra sürekli arada bir yatakta sağa sola dönerken oturup kalkarken sürekli bir batma hissi yaşıyorum sebebini ben de bilmiyorum doğumdan desem doğum yapalı 2 sene olacak iki senedir böyle hastaneye gitmedim çok fazla beni rahatsız etmediği için.