tralicem Ozooo Bu hafta gördüğüm 3üncü postsunuz 🤣 Diğer annelerde bu şekildeydi kan tahlili yaptırdılar ve negatifti.Acile gidip bir kan testi yaptırın kimyasal gebelikte olabilir.
Ozooo tralicem hiç yaptırmaya gitmedim ya doktorda öyle dedi regl olunca gerek duymadım belkide test bozuktu
Ozooo Feyzosumunannesi bende düşünüyorum aşko da ama biraz daha zamanı var Rabbim hayırlısını nasip etsin senin boncuk gözlü prenses gibi bir kızım olsun çok isterdim 🥰