1 buçuk yaşındaki oğlum bezini gayet düzgün bağlamama rağmen altını ıslatıyor ve yatağına kadar kıyafetini değiştirmem gerekiyor. İlk zamanlar sorun etmiyordum ama neredeyse her gece olunca bi yandan gece emmek de isteyince giydirene kadar ağlıyor beni cok yoruyor, oğlum sünnetini 5 aylıkken oldu. Öncesinde böyle bir durum yoktu. Oğlumun pipisi minnak acaba sürekli yukarı doğru tazyikli falan mı işiyip her tarafına bulastiriyor. Çok zorlanmaya başladım var mi bu durumu yaşayıp çözüm bulan annelerim :(