dilarakrt doğalgaz öyle ha denilince gelebilen bişey değil maalesef bir kere nüfus olarak yeterli olması lazım ikinci olarak şantiye kurulması lazım doğalgaz dağıtımı için bu gerekli koşullar sağlanamıyorsa maalesef doğalgaz gelmiyor bende köyde yaşıyorum çarşı da bile belli kesimlerde var belli kesimlerde yok çünkü dağınık yerleşke ve köyde herkes yazlıkçı niye getirsinler ki