Balim38 Kızımı bir kaç aydır farkettim ( R ve L ) harflerini söyleyemiyor çok araştırdım 4 . 5 yaş olunca konuşuyorlarmış hep öyle duydum. Ama burayada sormak istedim yinede mesela resime yesim diyor. Arı ya ayı diyor R diyemiyorum
tgcayz Balim38 4 yasında oglum 27 aylık konustu ve r-l-k yok. Bazı saglık sorunlarımz oldu onları cozup goturmeyı dusunuyorm
Dondurmalikahve Balim38 Yanlış araştırmışsınız. L harfinin yakın zamanda çıkması beklenir ama r harfini 6 yaşına kadar çıkaramamasi norma
deniz255 Balim38 r harfinin çıkmaması normal ama daha zamanı var. Kızım da 4 yaşında r yok. Bende ilkokulda hatırlıyorum sınıfın yarısı r’yi söyleyemiyordu 😂😂😂
duyguntlh Bence bazen çocuklar soyleyemebiliyor benim büyük oğlum okula gidene kadar diyemiyordu ben derdim nasıl yapicaz r harfini sonradan söyledi yani bilmiyorum bizimki öyleydi ama farklı da olabilir