maviportakal_ o4122o25 hemen ardından vermelisin ben öyle biliyorum emzirme danışmanlarının videolarında görmüştüm
catperson o4122o25 anne sütünün miktarını bilmediğimiz için yorum yapmak zor. Ne kadar mama içiyor emzirme sonrası? Biz hemen sonra küçük miktarlarla başlamıştık. Şimdi 3 aylık olmak üzere bazen hemen veriyorum, keyfi yerinde açlık sinyali yoksa biraz bekleyip veriyorum.
ariaos o4122o25 ben önce emziriyorum sonra gazını çıkartıp direkt mamasını veriyorum, zaten öyle bir acıkmış oluyor ki memeyi çıkarınca ağlamaya başlıyor
lua Bebeğiniz acıktığı zaman verebilirsiniz bizde mama meme gidiyoruz, akşamları sütüm azalıyor mama ile destekliyorum 2 saatte bir maksimum 3 saatte bir mutlaka acıkıyor 2 aylık henüz
o4122o25 catperson 24 günlük 30 cc civarı çıkıyor ama pompayla. Bazı saatler daha az-çok değişiyor. Yetersiz geliyor belli çünkü memeyi çekince kızarıp morarıyor. Arkasından 60 cc mama yapıyorum bazen bitiyor bazen bitmiyor.
pudu Emzirme hemşiresinin bana önerisi önce emzir ardından mamayı ver ben arada hiç boşluk bırakmıyorum sütüm de yok gibi birşey zaten ağlıyor aç kaldığı için boşluk bırakmıyorum olurda ağlamaz sakince yatarsa da zorlamıyorum mızmızlanmaya başladığında veriyorum mamayı
o4122o25 pudu bende sizin gibi yapıyorum bugün bi şüpheye düştüm gibi oldu sizlere danışmak istedim 💐
catperson o4122o25 benim de aynı durumda, ama kızım 3 aylık oldu haliyle daha fazla mama tüketiyor. Emzirme sonraları sağım yaparak arttırmaya çalışıyorum süt miktarını.
o4122o25 ariaos dediğiniz gibi bazen fırsat vermiyor ama gazı çıkartıp mama vermeye mecbur araya çok girmeden veriyorum.