Banumete Ozlemm_ege aventin kullandım memnun kaldım en azından kendi odanda emzirme sonrası 10 dakika falan sütünden göğsüne sür öyle kapatmadan dur faydasını görürsün inşallah.
Deletedmom245 Ozlemm_ege kesinlikle ama geçecek merak etme oh be emzirmek bu kadar mı keyifliymiş diyeceksin☺️
Bidam Bu tarz postları her gordugumde ayni seyi yaziyorum. Philips avent gogus kalkani. Lansinoh kremi surun sonra o delikli gogus kalkanini kapatin. Göreceksiniz iyileşecek. Gecmis olsun
Gizemiray02 Kesinlikle gümüş kapak 👍 ilk çocuğumu emzirememistim yara yüzünden ama şu an çok rahatım çok şükür verilen paraya değiyor
Leyla-Alkurt Canım ben bebeği doğurur doğurmaz meme ucuna soğan suyu sürmüştüm çok şükür bir sorun yaşamadım bir de onu dene istersen inşallah şifa olur
Bebekcik2406 Specta mom isimli bir krem eczanede satılıyor doğal içerikli sürüp emzirebilirsin doktorum önermişti hiç yara olmadı göğsüm bu krem sayesinde mutlaka dene
Defneveannesi Ozlemm_ege kalkan almadan önce silikon göğüs ucu kullandım fakat ucu delik olduğu için biriken süt dökülüyordu sonra eczaneden kalkan aldım merhem + kalkan 2-3 günde iyileştiler benimkiler yarılmıştı ve kanıyordu
GamzeSarp Ozlemm_ege her emzirmeden sonra sürdüm ve philips event kalkanlarını kullandım teması kesmek için hava alması gerekiyor çünkü , emzirmeden önce mutlaka memenizi temizleyin ama suyla lansinohlar gibi değil çünkü temizlenmesi gerek