turkkahvesiggg evet ya kucakta uyuyor ıyıce dalınca yatağına koyuyorum uyuyor şu an 29 günlük gecelerı sık uyanıyor ama uyanmasa da Bn saat kuruyorum ıkı saate bır beslensin dıye doğru mu yapıyorum gündüz de ıkı saatte bır beslıyorum o deıdgınız gaz damlasını duymuştum sanırım onu alacağım prkı ne zaman gece uykuları uzar Bn aç kalmasın dıye ıkı saatte bır uyandırmaya çalışıyorum çünkü ne zaman uzun uyumasına ızın vermelıyım gaz damlasını o zaman en fazla ıkı ay kullanırım demı 3.ay gazı bıter mı