Kızlar 9 ocakta 18 aylık olcaz şu 2 haftadır bildiginiz emzigi dişliyo ve kenarından yırtıyo sürekli aynı yerden 2 haftada 4.emzigimizi aldık ne yapmalıyım bırakmalı mıyım nasıl bırakabilirim bu arada sadece uyurken emzik tutuyo gün icinde uyanıkken hic aramıyo