bebeğim iki aylık aşılarının olmasının üstünden 35 saat geçti aşı yerleri aşırı sişmiş iki bacak da bacaklarını hareket ettirince ağlıyor dokununca ağlıyor ateşi düştü ama üst gövdesinde komple kızarıklık oluşmuş nokta nokta, emmek de istemiyor.. bu normal aşı reaksiyonu mu yoksa hastaneye götürmeli miyim