Kızlar bir yaş kızım bulaşık tabletinin toz kısmından bir anlık arkama dönmemle yemiş.Hemen ağzını boşaltıp yıkadım.10-15dk içinde acildeydik.Şükür bir problem çıkmadı.Ama çok üzüldüm,vicdan azabı çektim.Normalde aşırı dikkatliyimdir ,kanları alındı ,ekg vs çok ağladı .Kendimi çok suçladım ,üzgünüm.Lütfen siz de dikkat edin.Benim gibi olmayın.🥹🥹🥹