Şuanki evim ilk evim 5 yıl olcak burdayız ve kiraciyiz evimi genel manada seviyorum (eksikleri var ) eşyalarımı da seviyorum hatta annemgile gidesim gelmiyor bazen gitsemde hemen kaçasım geliyor çünkü annemlerin ev planı çok kötü dar ve sıkıcı bide soğuk kuzey cephe(evlenmeden once iyi yaşamamışım ben orda😂)beni orda acayip basarlar uykum gelir kendi evime gelince zil gibi oluyorum bakalım burdan taşınirsam bigun o zaman evim nasıl olcak