Bugün uzun zamandır ilk defa 8 de uyuyan kızım sayesinde bir nefes aldım. Eş sorunları, kızıma iyi bir rehber, iyi bir anne olma isteği,ekonomik sorunlar, para kazanma uğraşı, 2 yaş krizleri, kayınvalide laf sokmaları arada beynimin arka odasında mırıldanıyor bazen.. Yoruldum be. 4 saattir söyle bi attım kendimi kanepeye biraz podcast, biraz araştırma. İyi geldi hala kendimle başbaşa kalamasamda. Güzel duygu kitap okumayı çok severdim halen bir kaç yıldır tek kapak kaldırmıyorum çocuk kitapları haricinde. Siz ne yapıyorsunuz?