Hanımlar 8.5 ay önce sprial taktırım am taktırdığımdan beri 20 gün adet oluyorum ve bittikten en az 5-6 gün sonra eşimle ilişkiye giriyorum peşine yine adrt oluyorum 10 günde myle sürüyor doktora gittim spiral yerli yerinde dedi ama ben artık çok sıkıldığım için bu durumdan çıkarttırdım şimdi hanımlar spriali çıkarttıktan sonra hemen normale dönüyor mu yoksa yine böyle sorunlar olur mu ilişkiye girmeye korkr oldum ya