Ben şahsen cezvede su kaynayıyorum içinde ısıtıyorum ama sıcak suya oturtup bırakmıyorum ocağın altı açık ilk zamanlar sıcak suya koyunca ısınıyordu ama artık cc fazla olduğu için su kaynarken süt de ısınmış oluyor besin değeri azalırmış ama soğuk da içiremem