kubra3402
İlk evlendiğimiz yıllarda hep bilirdim 2-3 ayda bir değişiklik oluyor ya yıldım zaten benim kartıma para atıyor sürekli de para bırakır ve sorduğumda direwk açıp gösterir hatta bu kadar paramız var altın bişi alacak miyiz diye sorar.
Birine 1 TL de gönderecek olsak istişare ederiz yardım işte, sadaka niyetine diyelim tutumlu da biri olduğu için sorun olmadı bilmemek de yani