Selin3434 doktorum hamileyken bağışıklık düştüğü için oluyor dedi bana doğumdan sonra yakalım felan dedi korkuyorum bende gidicem bakalım haftaya cuma bakıcak ben il-33 diye bi çözelti kullandım gebeyken siğillerin üstüne kulak çöpüyle sürüyorduk bi kaç günde kararıp düşüyordu düşen bölge de tekrar çıkmadı hiç farklı bölgelerde çıktı şimdi dudak kısmının içinde var rahim ağzına doğru giderken oraya o çözelti uygun değil ince deri çünkü o yüzden doktora gidip baktırıcam ama dış kısımda olanlara bahsettiğim asidi kullandım bidaha çıkmadı hep farklı yerlerde çıktı