mavi_123 bende de ilk iki gün şeffaf sarımsı bi sıvı gelmişti sadece , elektrikli sağım makinesi ile göğsünüzü uyarın ve bebeği sürekli denetin memede tutun emmesede. Kuru dut kaynatabilirsiniz , e bebekte malt içecekler ve anne çayları var benim bu şekilde gelmişti sütüm ama sağıma dikkat edin bianda inmişti benim sütüm ve ilk bi hafta mastitle uğraşmıştım çok kötüydü😐bide bol bol su için protein ağırlıklı beslenin aklıma gelenler bunlar . Ve en önemlisi stres yapmayın stres de çok etkiliyor . Sağlıcakla büyütün inşallah bebeğinizi🌸