shi Ortada eleştirilecek ya da ders verilecek bir ortam yok. Eleştirye açık değilsen bur da ne işin var diyemezsin ki sana yazılmış bir şeyde yok ortada.! Ben yaşadığımız süreci anlattım, varsayım yapılmasını istemedim. Gitmiş olsaydın mutlaka krem verilirdi gibi cümleler benim söylemediğim şeyler üzerinden yorum yapmak oluyor.Denenen şeyleri anlatmak, gitmedin, bilmiyorsun demekle aynı şey değil. Her çocuk farklı, her durum farklı, birinde ertesi gün pamuk gibi olan şey, başkasında aylarca sürüyor. bunu bilmek için anne baba olmaya gerek yok.Bilgi paylaşılacaksa saygıyla paylaşılır, üstten konuşarak değil. Ben de burada kimseye kendimi kanıtlamak zorunda değilim. Herkes kendi çocuğu için elinden geleni yapıyor, bu kadar basit.