leyladefne_ bizimde 4. Ay atağı denildiği gibi geçmemişti her bebek farklı siz yine emzirin sürekli saate bir ben o zamanlar öyle yapıyordum 5 dakika emiyordu 1 saat sonra yine emziriyordum ne zaman yakalarsam. Zaten altını değiştirirken uyanıyorlar hemen verin memeyi mamayı ne içiyorsa. Tahlil de yapılmış bakın bir şey yokmuş, uzamış sarılık vs yoksa dediğim gibi sürekli emzirmeye çalışsın. Arka sütü sağın alamıyorsa verin biberondan korkuyorsanız( ben avent kullandım red yapmadı ama dediğim gibi her bebiş farklı) kaşık biberonla verebilirsiniz arka sütü