Minel-inannesi eslem2 o yaşta normal, seneye kreşe başlatırsan oranın kurallarına uyup daha fazla zarar vermeden oynamaya alışır.
Gul-42 eslem2 benım oglumda hıc yapmadı asırı dıkkat eder bende yapan cocukları gorunce sey derdım yapmasımı dogru yapmamasımı derdım yada ben hep anlatırdım belkıde ondan dıyorum ya evıme gelen ccouklarda oyle asırı dagıtıyor atıyor zarar verıyor banada oglumada cok tuhaf gelırdı
ozlemeslem55 eslem2 heves edip kitap aldım kaç tane iki gün içinde yok bende üzülüyorum ama artık saldım normal geliyor bana
eslem2 Örneğin cırt cırtlı kitapları var onları çıkarıp koltuğun arkasına atıyor,yapışkanlı magnet hayvanları var onların kagıtlarını söküyor bir etkinlik yapıyoruz onu bozuyor herşeyi tersine yapıyor nolur bana yardım edin kafayı yemek üzereyim
nesli8154 eslem2 3 yaşında oğlum var aldığımız ne oyuncak varsa kırıyor fırlatıyor bize her yere buzdolabı magneti alıyorum söküyor cırt cırt kitap aldım kopar başka yerde içindekiler bska yerde ben delirmiyim de kim delirsin bağırma huuu var Allah’ın
TwinsAndBeren eslem2 benim kızım da aynı. Bu yaş grubunun özelliği sanırım bütün oyuncaklarını mahvetti
mutlu27 eslem2 benimki 5 yasina girecek her oyuncagini kirar bebekken kelime kartlari vardi hepsini kemirdi tahtalar vardi onlari bile kemirmisti ben cozumu zarar verirsen hic bir oyuncak almam demistim ustelik kirdogi oyuncaklarlada oynuyor attirmamada izin vermiyor
Meri-Mel eslem2 Kızım 3 yaş bir aylik o dönem de yaptığı oluyordu daha ılımlı idi soğukta eve kapanınca iyice bunaldı herşeyi ya ısırıyor ya yırtıyor ya kırıyor delirmem geliyor ama yapacak bişi yok diyorum 😩
12betul eslem2 Normal tabi benim kızlar büyüyene kadar neler attılar saçtılar kırdılar . Dediğin gibi ben oyun kurarsam çok güzel ama tekken dağıtıyorlar . Amaçları sadece dağıtmak oluyor
sarikavun eslem2 birlikte oynarken oyunu siz mi kuruyosunuz bebeginiz mi. Siz kuruyosaniz sıkıliyo veya baska turlu oynamak istiyo olabilir.