hellinn34 Siz kırışıklıklarınızın erken oluşmaya başlayacağını öngördünüz o halde. 27 yaşımda hiçbir kırışıklığım yoktu benim, mübalağasız. 29’da önlem almaya başlamak istedim ve ilk kez o zaman yaptırdım. Yaptırdığımda da doktorum doğru bir zamanda geldiğimi, işlemin görselde değişikliğe neden olmayacağını çünkü zaten kırışıklığımın olmadığını söylemişti, beraber gittiğim ve aynı yaşta olduğum arkadaşıma da dünya kadar yapılacak işlem saymıştı.🫢 Sizin adınıza sevindim.