Kızlar oğlum 4 aylık. 3 4 gün önce bende öksürük baş ağrısı ve bogaz ağrısı oldu. Bebeğimi korumaya çalıştım ve kendımce çay çorba şuan atlattım. Emziriyorum. Oglumda herhangı bir sıkıntı yoktu bu sabah 5 gıbı uyandığında beslerken burnu tıkanmış gıbı hırıltı duydum. Bır ıkı de mınık öksürme ama sadece sabah. Sonra gün içinde sorun yoktu. Onu güzelce yıkadım burnunu aspire ettım ama gelen bsy yok. Burun akıntısı da yok. Isıkla baktım ıcerde de bsy yok ama o tıkanıklık sesı şuan bırkez daha geldı emerken. Daha derınde bır tıkanma varsa nasıl çözebilirim nasıl anlaşılır